Vilken Mobil!!??

Nu har jag ätit klart det var så gott med Klyftpotatis, entrecote och bearnaisesås!
Nu kollar jag på talang, sen ska jag kolla på Berg flyttar in sen så kanske kanske ska kolla på twilight men jag läser boken så jag vet inte, men det är ju alltid så att boken är bätre.....

Idag så var jag på utveklingssamtal det gick jätte bra!
Kramis




Hej nyss var jag på elgiganten med pappa för att kolla på mobil, men jag vet en som jag värkligen värkligen vill ha men det är för dyr så jag måste betala 1 500 själv och det har jag ingen lust att betala, sen så har jag kollat på en Viewty lg telefon, sen så vat jag inte vilken är snyggast??
 
                      Den??                                                                                       Vilken av dem??
                                                                                                              (samma model fast olika färger)
                       
Ja nu så är det mat time så kan inte blogga nu.
Kramis

Kommentarer
Postat av: Linis

Tkr att den första är supersnygg nästan så att jag vill ha den själv thihi (så jag säjer nr1) tkr de andra är lite klummpig...



2009-05-08 @ 22:34:05
Postat av: Leif

Nummer 3!

2009-05-10 @ 09:03:39
Postat av: Mamma

Jag tycker den första är snyggast! :)

2009-05-10 @ 09:05:02
Postat av: Amanda

LG :D

2009-05-10 @ 12:24:41
Postat av: Linnéa

jag tycker den första uppfällbara är snyggast :D

2009-05-12 @ 19:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0