Värk

Haloj!
Spelade match ida med en VÄRKANDE arm.
Men som tur e fick jag inte en knuff eller något sånt puhh....
Men skolan idag var däremot skit jobbig!!
Armen var värst på morgonen och när jag kommer till skolan så sitter vi på några bänkar i koridåren och det är ganska så trångt så vi satt packade som laxar och jag fick SKIT ont i min arm.
Sen brukar jag och Johanna och Amanda var GANSKA så kram glada så varje gång vi kramades fick jag också jätte ont.
Men just nu har det blivit mycket bätre! Tack och lov...
Matchen blev 4-0 mot tjejer och igår när vi spelade mot killar vann ni med 5-0 =D
Dem hade typ blivit skit sura på oss xp
Sen i kväll är det champions league final. Barca-manchester united! Go Barcka!!
Sen har det inte hänt så mycket mer....
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0