Vandrings människa!

Hej hej!
Idag så har jag varit med kompisar, först var vi i parken och så började vet regna och så gick vi hem till mig och åt pankakor =9 Sen gick vi till Daniel och då gick jag och Bea på en promenad man dem hörde typ inte det så dem letade efter oss i en halv timme. Jag och Bea hade gått vilse i skogen och så hittade vi ett par stavar som vi gick runt med vi kände oss som färsta vandrings människorna, men vi viste inte vart vi var någon stan så dem fick leta upp oss XP
Sen så hittade dem oss....sen gick vi hem för jag skulle kolla på min syster som var med i UM (ungdoms mästerskapen) dem sparg stafett och dem kom tvåa! Grattis till er!
Ja nu är min morfar och bonus mormor här dem ska fira mig och så skulle dem kolla på Evelina.
Nu kan jag inte blogga mer för nu ska vi äta tårta =9
Kramis

Kommentarer
Postat av: eve

TAck ! :PP

2009-05-20 @ 08:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0