Vaccinerad =S

Hej Hej!
Jag är ny vaccinerad så det går lite segt att skriva aj. Jag vaccinerade mig mot TBE den har tagit fäste här där jag bor, så man vill inte direkt få TBE.
Jaghar alltid haft lite skräk mot sprutor och sånt förra gången mådde jag ganska så illa men ddenna gången mådde jag inte alls så mycket illa.
Man ska ta en spruta till om en månad och en spruta vart femte år. Så jag kommer nog att vänja mig mot sprutor.
Åhh det gör skit ont i arman jag kan kanpt röra den. Hon sa att man kunde få ont i huvudet och feber.
Idag har jag varit med Johanna och Amanda! Det var jätte kuligt. Vi åt ben&jerrys!! Moahahaha!! <333
Ja nu är det mat.
Kramis

Kommentarer
Postat av: Linis

du få ta allt och spara lite ben & jerys til mig!!!! du har ju typ atit varge dag :(

2009-05-27 @ 08:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0