Syster kväll <33

Hej idag har jag varit med Johanna Amanda o Bea vi var först i parken med Fredrik Måns Daniel o Hugo där körde vi vinken och så pratade. Jag och Amanda är emot tjur fecktning och för ett årsen hade vi skrivit på en bänk "Tänk på alla tjurar" då fick jag damp skratt och amanda med fast inte lika mycket som jag.
Nu sitter jag och min syster och kollar på extream home makeover. Mamma och Pappa är bort resta för dem ska på fest i örebro, så vi gjorde middag och lite mys.
Sen så ska vi kolla på grace anatumy
Kramis

Kommentarer
Postat av: ludwig

hej du skulle anna o peter på fest i örebro ??? kRAM

2009-05-21 @ 00:25:07
Postat av: Mamma

Ha så mysigt! =)

2009-05-21 @ 20:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0