Stan =P

Hej hej, sorry för att jag inte bloggat under dagen.
Först så skulle vi ha toltorpsskolansdag (en dag där hela skolan samlar in pengar till 5:ans klassresa (min klass) ) idag, och jag och pappa viste inte vilken tid jag skulle stå och sälga, så vi ringde mamma och fråga och då så skulle jag vara där när vi ringde!! Och jag stod bara i pyamas!!! Jag slängde på mig kläder och satte mig i bilen och körde iväg (pappa skjutsa mig) Sen gick det bra hela dagen tog massage =D Det var super sköönt!!
Sen drog jag och bea upp på stan, där köpte jag Komformation klännig (det är min syster som komformera sig) Examen klänning (leif tar examen) och skolavslutnings klänning, så klart var det bara en klänning men jag ska ha den på alla dem sakerna. Bea köpte en lika dan =P Sen köpte vi ansiktsmasker som vi ska ta ikväll =P Bilder kommer =P

Ja nu ska jag och Bea göra en blogg tillsammans den ska heta kompisbloggen om det namnet är ledigt.
Kamis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0