Stan =D

Hej hej!
Idag var jag på stan och shoppade väldigt mycket två linnen två t-shirts och tyg skor! Gå på stan i fanntastiskt väder är ju helt underbart!
 
På vägen hem så var det massa demostranter som bara gick över gatan så bussen kunde inte åka på typ 20 min, sen så åker bussen typ 2-3 hollplatser då har spårvagnen krockat med en bil!! Två brandbilar en ambulans och en polis kom där fick vi vänta 20 min till sen åker vi igen då kommer ett till demostrant tåg då får vi vänta 5 min sen åker bussen 2 hållplatser innan den släpper av alla människor då är bussen "Ej i trafik"!! då ringde mamma Leif som fick komma och hämta oss sen var vi hemma.
När jag kom hem spelade jag wii med min syster.
och nu sitter jag vid datan, har tråkigt ingen rolig är inne på msn....
Kramis
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0