Sårad

Hej hej... Jag är ganska så deppig nu för på dansen så vände vi på platserna eller vad man ska säga... o då så blev det så fort så jag han inte tänka klart och då så sa jag till dem på den sidan jag stod på " Ah ni ska väll vara på andra sidan?" men då han dem springa dit sen när låten var slut så kom dem och jag på att det var fel håll och då så blev mina vänner (dem i min klass) jätte arga på mig :'( Jag blev sårad...., en sa "Menhhh LINNEA DU SA ATT VI SKULLE STÅ PÅ FEL SIDA!!!!!"  Och så sa en "Linnea du sa att vi skulle stå på fel sida?" "Jag men det gick så snabbt så jag inte kunde tänka färdigt" sa jag då.  "då så såg det ut i hennes blick låt oss sköta vårt och du ditt"
Men det var ju inte äns uppvisning så varför bli arga för en sån liten sak??
Så blev  jag ledsen och kunde inte konsentrera mig så jag gick åt fel håll och sanna upp då och då.
Jag är fortfarande sårad och är det fortfarande.

Idag så var vi på expriment festival med klassen det var ganska kul, Johanna van en frisbee åt mig och till sig själv, Bea och Amanda slösade bort halva tiden med att vinna en frisbee men det gjorde dem alldrig men amanda fick en frisbee av oskar typ men jag fattade inte riktigt där. Medans dem gjorde det så byggde jag och Johanna ett spagetti torn som blev ganska så högt.

Idag var det den sista dans lektionen Sara fick leka fröken för hon kan tyvärr inte vara med :'(
Idag är det bara 5 dagar kavar tills jag fyller år!!!!!! Och 29 dagar kavar till våran skolavslutning!!
Kramis
 

Kommentarer
Postat av: Marianne Beramand

Lilla gumman! Farmor blev ledsen när jag läste att du blivit sårad när ni dansade. Bry dig inte om att en del inte kan vara snälla de mår nog säkert sämst själva pga att de varit dumma. Hoppas du glömt det o mår bättre nu. Puss o kram farmor

2009-05-13 @ 19:23:53
URL: http://neabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0