Morsdag!

Hej igen!
Idag har jag läst Välldigt mycket 206 sidor ur "När jag hör din röst" jag läste ut "om jag kunde drömma igår" såg filmen men boken är MYCKET bätre.
Såg ni Robbinson igår?
Jag tyckte inte att Ellenor skulle vinna, jag tyckte inte att hon var en bra överlevare.
Där emot borde Anna ha vunnit!
Hon va den bästa överlevaren hon hade ju bott i träsket i flera veckor utan att lämna, sen var hon mycket bra på tävlingarna. Jag tycker så synd om henne! Hon snubblade framför mål linjen.
Men Jarmo var också bra.
Men ville hällst se Anna och Jarmo i final.
 
Ja ja nu vill mamma att jag kommer ner så måste gå nu tyvärr =(
Kramis
Linnea


Hej hej!
Sorry för dålig bloggning jag hann tyvärr inte hunnit blogga i går nför jag var på stan igår med Bea.
Jag köpte ett par jätte mysiga byxor, Morsdag kort och prissent till Amanda.
Bea sov här igår men åkte hem alldelesnyss.
Idag är jag JÄTTE klantig.
Först i morse spilde jag på mina nya byxor TYPIST!!
Sen när vi skulle packa ihop Beas saker hittade jag några gammla glas ljus som jag tänkte ställa i ett skåp i mitt rum då var den luckan trög och då smälde jag ihop ljus stakarna så det var glas överalt.
Sen kom Beas föräldrar och hämtade Bea. 
Sen hade vi vatten slangen ute och då drar jag av den där sprut grejen så vattnet bara sprutar dår råkar jag rikta slangen mot fönstret och det blir jätte vått.
Hoppas ni har haft en bätre dag en jag.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0