Mitt lilla huvud =S

Hej hej!
Förut skrev jag ett inlägg men det bara försvann =O så jag måste skriva om allt igen....
Idag på gympan så var det elevgympa och då så hade de ställt ut bänkar na 1m ifrån väggen och så hade dem inte satt in dem sakerna bänkarna står på så när vi gör "ta svansen" Så holler Fanny på och jagar mig och så backar jag bakot och så säger hon "Linnea akta!!" men det var försent jag fall baklänges och slog i huvudet i en såndär bänk sak.
Som tur e så har man en massa omtänksamma vänner som försöker hjälpa mig<333 Men det var en som inne brydde sig.
Det var Johanna och amanda som hjälpte mig mäst, de la massa jackor som kudde och täcke och hämtade vatten och sånt, men det hjälpte inte specielt mycket jag mådde illa, kände mig snurrig och jätte trött mina ögonlock ville bara stängas.
Men nu är det bra igen.

Idag var det match igen jag fick stå i mål andra halvlek!! Det är en sak som jag är sämst på men jag höll nollan =D
Men det var jätte lerit så alla trillade hela tiden men jag trillade alldrig som tur var, men jag trodde att jag skulle göra det när jag stod i mål.... Matchen blev 6-0
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0