Linnéa

Hej idag kom det turkar till vår skola, när vi mötte några av dem så undrade dom några vad vi hette, och när dem fråga mig så sa jag Linnéa så sa dem Lilinnea?? No Linnéa, Lennea? Sen så pratade dem lite med varandra, sen så sa han igen Lennea?? LINNÈA! Ahh Linnea.
Så varje gång han såg mig så sa han Linnea och vinkade, sen så spelade dem king (ett bollspel) Så skulle vi gå till gymmpa salen (vi var i olika grupprer) och så hade dem skutit ut bollen så den rulla åt mitt håll då så ropade han och alla hans kompisar LINNÈA?? Då vände jag mig om och sköt bollen till dem å dem bara Thank you Linnéa!!
Kul var det ju...
Sen fick vi i femman ta hand om några andra turkiska tjejer, den vi fick ta hand om var tio år och hette något jag inte kommer ihåg, hon kunde inte engelska så bra, men hon kude ju jag heter blabla bla, sen så gick vi tipspromenad vi kunde ja frågorna så vi lät henne gissa. En fråga var typ vad betyder "si" på spanska?? Då trodde hon det var hej då, så sa jag till Josefine att hon skulle sätta rätt  på den frågan på svenska så hon inte hörde, me hoppas inte hon säger si till sina kompisar när hon ska gå någon stans XD

Nyss var jag på dans det är våran sista lektion innan vi slutar det käns sorgligt.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0