I'mac

Hej hej!!
Här sitter jag och försöker lära mig vår nya I'mac data.... Vi fick den för några dagar sedan men jag har inte varit hos pappa sen dess. Den e jätte cool och snygg!! Bild kommer sen! Jag gillar datan jätte mycket! den har colla effecter och sånt förut åkte jag bergodalbana xp

Imorse så vaknade jag 07.00 för min syrra skulle till jönköping och tävla. Som vanligt så kan jag inte somna om så jag satte på tv och datan. Där satt jag ett tag tills jag märkte att klockan var 11.30 och jag hade inte ätit frulle än.. Ner kommer jag då jag ser att min syster inte plockat undan sin talrik eller något det låg bara i diskhorn med en halv upp äten macka!! Bläää det fick jag då plocka bort och göra det rent!! Tack då syrran!!!
Sen  hade jag tänkt göra läxan men det blev det inte så jag får göra den på söndag så räkna inte med ett inlägg på söndag... kanske på morgonen min inte sen...det är inte direkt brottom med läxan men jag tycker det är skönt att ha dem gjorda så man slippa göra dem sedan.
Kramiz

En bild från I'macen
fs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0