I love Ben&Jerrys!

Haloj!
Idag har det varit en normal dag...
Först på tio rasten lekte jag o Johanna peter pan XP
Bea och Amanda var så tråkiga för de satt och fixade gymnastiken (elev gympa)
Den var kul men vi han inte göra allt för det var en grej som var krånglig och dem var tvugna att säga samma sak om och om och om igen!!!!!
För ingen fattade typ ZZZZZ..... Sen gick jag hem och åt macka och glass =9 Ben&Jerrys <33333
Jag är beroende av den glassen!! Den är så GOOOOOOOOOOOD!!!!!!!!!!!! <333
I♥Ben&Jerrys <33
Sen blev min syrra skit sur på mig för jag inte tog fram en skål åt henne! :@

Nu ska  jag byta om till fotbolls kläder för det är måndag=Match.
Pappa ska va domare! Det är inte specielt KUUUL!!!
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0