Dagen

Idag blev det inte alls vad jag sa förut, det var ingen sol. Jag vra ganska så trött idag så jag spelade wii, kollade på film "rally brudar" den var väll sådär.....sen var det träning, kul kul!!

Imorgon så kommer det polacker, letter, italenare och turkar till mölndal, vå skola är med något eu protjekt, imprgon då så är dem på stadshuset i mölndal tror jag och resten av dagarna är dem i vår skola.
På tisdag får vi sov morgon till 10.30 tror jag eller kanske det var 11.00?? aja skit samma för vi ska typ ta hand om eleverna (turkar tror jag) ända till 16.30 för lärarna ska diskutera saker.

Nu sitter jag här på golvet dö hungrig!!!
Maten är på gång, efter maten ska jag bada.
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0