<333 Liseberg!!

Hej nu är jag hemma ifrån ett jätte roligt Liseberg!
Jag har haft det jätte kul idag!
Vi fick med Johanna på kanonen och så fick jag med henne på uppsvinget, vi fick med Amanda men hon mådde illa efter så det var ju lite taskigt av oss tyckte vi.
Vi åt Ben&Jerry glass älskar den glassen <333
Sen köpte vi kaninöron =P
17.30 tror jag Amanda åkte hem.
Jag och johanna gick till spegelhuset och sen när vi står där ute vi den spegel som jag ska ta kort på (mej och johanna) så ställer sig tre fjortisar precis framför spegen som vi inte fanns!!! Dålig stil kallar jag det! Man väntar väll på att den innan är klar!
Sen gick jag och johanna  och köpte sockervadd.
Sen åkte vi lite grejs och sen blev det dagst att åka hem.

Och nu sitter jag och kollar på Robinsson, sen ska jag kanske kolla på dreamgirls.
Kramis




Bilder ifrån dagen =D



Johanna Amanda och jag


Amanda och jag


Johanna och jag


Kommentarer
Postat av: Haaampe

Ni värkar ha haft roligt hela dagen :DDD

2009-05-02 @ 22:24:06
Postat av: Mamma

Härliga bilder =)

2009-05-03 @ 20:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0