Sol Sol Sol!

Igår var det ju Melodifestivalen, Malena Ernman som van med låten La Voix, jag tycker att den är OK vad tycker ni??
Men jag tror att den kommer komma långt i Melodifestivalen för det är ju opera och det är inte vanligt.
Idag har jag tränat som vanligt, jag sov ju hoss Bea i natt och så vakande jag av att det var något som typ vibrebrade eller skakade då vad det Jesper (Beas söta hund) som kliade sig då såg han att jag kollade då gick hai iväg då trode jag att han skulle gå ut ur hennes rum men det gjorde han inte utan han la sig på min säng♥
Sen gick vi upp då var jag EXTREMT pig så jag bara gick upp och gjorde mig iårdning, lika pigg var jag på träningen.
Idag är Evelina sjuk så jag ska hålla mig undan så jag inte blir smittad.


Ha ha jag och bea tycker det låter kul när hon säger
ahahahahaaaaa i slutet av låten XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0