Boring Boring

Nu har jag inget att göraa har så boring!!!!
Jag har inte heller något att blogga om strår helt stil i skallen.

Jag chattar och lyssnar på Love story för 79 gången.
Men den är sååå bra!!
Jag har ingen läxa för den gjorde jag i skolan, men jag tror jag ska göra matte.
Lalalala är så utråkad ska nog gå ner och skrämma min syster.
Moahahahaaa

_________________________________________________________________________
Det gick skit bra
Hon hoppade upp i stollen två gåger men hon kommer säkert att skrämma mig när som hälst,
som hon gjorde för tre sekunder sen.
Jag blev allal inte skrämd.
som jag alltid blir när jag vet att hon står bakom min dörr.
Kramiz

Kommentarer
Postat av: evelina

skit unge

2009-03-16 @ 15:38:03
URL: http://evelinasroom.blogg.se/
Postat av: evelina

du kommer få igen mohahaha

2009-03-16 @ 15:38:15
URL: http://evelinasroom.blogg.se/
Postat av: Mamma

Busunge =)

2009-03-16 @ 17:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0