Värre

Hej!
Nu är jag hemma ifrån stan!
Jag har värkligen shoppat. 
2 par thaigts jeans
En klänning
Bikinis
2 koftor
Jacka
och
halstabbletter.
Jag har fortfarande jätte ont i halsen och jag kan kanappt prata.
Så jag försöker vara så tyst som möjligt.
Men det gör ont hela tiden.
Men jag hoppas verkligen att det blir bätre till imorgon.
Nu sitter jag och kollar runt på nätet...
Kramis
Linnea

En ska jag alldrig har gjort förut men jag ska nog börja med detta:


Svart koffta=Zara
Blå klänning=Bikbok
Svart Puma bikini=stadium
Vit koffta=Bikbok
Mörka jeans thaigts=Bikbok
Ljusa jeans thaigts=Bikbok
Grön och svart bikini=Stadium

Kommentarer
Postat av: Hanna Luna

snygga kläder :) det är alltid lika kul att köpa lite nya saker till garderoben :)

2009-06-13 @ 19:16:40
URL: http://lunaah.devote.se
Postat av: Peter

Snyggt,,, hoppas att du är nöjd!

2009-06-14 @ 11:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0