Saknar er så!

Hej!
Imorse vaknade jag typ 9 tror jag då gick jag ner till datan tänkte spela Sims 3 det är ett skit kul spel!
Men det är inte så mycket skilnad på sims 2 bara att man kan kolla på kartan vart man vill åka man kan cyckla mm Sen är det mycket mer värkligt eller hur man ska säga, man måste åka till en bok handel och köpa böcker, åka och handla mat, åka till sjukhuset när man ska få barn man kan gå på gym mm det är som sakt ett jätte kul spel det dåliga är att när man skapar olika familjer så bor dem inte på samma värld eller hur man säger.
Man kan inte träffas, antingen kan man det men jag och syrran har väll inte kommit så långt än eller så kan  man inte det =(
Det är vad vi kör så få fort vi vaknar =)
Men i dag när jag vakna senast så va inte syrran så trevlig =( Hon va jätte dum hon sa massa saker som jag skulle göra och jag hade lixom vaknat alldeles nyss och tänkte ta det lite lungt men hon hade väll varit vaken en stund  och var redan klar med allt.
Så jag fick lixom packa och göra mig i årdning det första man gör på morgonen för vi skulle till mamma men jag trodde hon skulle komma lite senare än vad hon gjorde.
Jaja vi fick skjuts hem och nu sitter jag ute i solen med musik spelare och data.
Jag har jätte ont i huvudet det värker i hella huvudet =S
Jag är oxå ganska så trött så det är nog det som gör att jag har ont i huvudet.
Jag har inget att göra min bok "Ljudet av ditt hjärta" har jag läst ut och får "När vi båda andas" av Cleo på onsdag.
Men jag vill inte att böckerna ska ta slut =(
Så jag sitter och stickar en halsduk som alldrig blev klar och så sitter jag och tänker på Amanda och Johanna som jag inte har träffat på länge jag saknar dem såå  jag undrar vad dem gör nu...
och så funderar vad jag ska ha med mig till Korsika.
Vi åker till Köpenhamn på Torsdag morgon sen på fredag så är det Leifs examamen så det ska vi fira där.
Sen på lördag morgon tar vi flyget ifrån köpenhamn till Korsika.
I Korsika ska vi vara i en vecka.
Hittils har jag kommit på att jag ska köpa  flipflops.
Kramis
Linnea


Kommentarer
Postat av: Irene

Sv: Jätte bra, din då?

Tack så mycket :)

2009-06-23 @ 13:26:29
URL: http://baradensomvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0