Talang 2009

Hej!
Idag har jag varit med Bea.
Vi rensade ut hela min garderob, gamla  och nya kläder hälften åkte ut.
Sen har vi spelat wii sen åt vi sen åkte Bea hem.
Sen slappade jag vid datan men jag hann inte lägga upp något blogg inlägg.
Sen var det match, den sista flickmatchen.
Och vi vann den min match bleb 5-4 och den andra 8-0 tror jag xp
Vi har vunnit alla matchen i flick serien.
Och på pojk serien har vi vunnit fler än vad vi har förlorat. 

Jag har precis kollat på talang 2009 finalen.
Charlie var den rätta vinnaren enligt mig eller vad tyckte ni??
Han dansaren var också bra.
Nu sitter jag och kollar på Berg flyttar in.
Kramis
Linnea



Lite klipp på vinnaren Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0