Sömn problem

God morgon!
Jag har kommit på att jag har sömn problem!
Det tar jätte lång tid för mig att sova fast när klockan är typ 21.00-21.30 så går det jätte lätt att sova!
Det är jätte mysko!
För när klockan typ är 22.00 och upp så är jag jätte pigg!
Nae jag fattar inte, nu när det är sommar lov så vill jag lägga mig lite senare men i stället måste man lägga sig kl 21!!
Men om man lägger sig typ efter 21.30 så går det ju inte att sova så istället så är man så trött så man somnar av sig själv eller vad man ska säga.
Ne det är inte kul längre!
(det har det inte varit en ända gång)
Men jag är sur på mig själv!

Jaja idag ska jag vara med Bea och Ingrid.
Men Bea sover väll ett tag  så jag ringer nog henne lite senare.
Kramis
Linnea

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D



är tillbaka i bloggen igen!

2009-06-18 @ 10:10:02
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Kadri

inte alltid lätt det med sömn.

2009-06-18 @ 10:26:26
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0