Skolavslutning

Hej idag var det skolavslutning. Jihooooo!!!!!!!!!!
Det regnade så skolavslutningen blev i gympasalen som är PYTTELITEN.
Vi brukar vanligtvis ha avslutningen på skolgården.
Men eftersom det regnade så fick vi vara inne....
Sen gick jag Bea, Johanna och Amanda hem till mig och åt tårta och jordgubbar =9
Sen spelade vi fyra manna kotte och sen åkte vi och badade.
Jag Johanna och Amanda badade Bea ville inte.
Men det var IS kallt men vi badade ändå.
Nu kommer vi inte att träffas på nästan hela sommarlovet ='(

Nu sitter jag och kollar på tv, lyssnar på musik och chattar.
Sen ikväll ska jag mamma och Evelina kolla på någon film.
Kramis
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0