Shutter Sunglasses

Hej!
Jag har försökt hela morgonen med ett inlägg men det har ju hänt något som gör att det inte går att lägga upp något =(
Men efter typ två timmar så såg jag att de hade skrivit att det var var fel med publicerings fältet.
Så jag hade skrivit typ 15 gånger samma inlägg om och om och om igen.....
Men i morse så letade jag efter "Shutter Sunglasses" de är snygga och coola =D
Jag skulle hällst vilja ha vita men rosa går oxå bra =D
Jag hittade att man kan köpa sånna på topshop men dem fanns bara i ljus gröna, oranga och gula tror jag =(
Min syster vet vart mankan köpa sånna men hon säger inte för hon tycker dem är enormt fula och att hon kommer skämmas om jag har på mig sånna! Så himla barnsligt! :@
Någon som vet vart man kan köpa sånna??



Hihi vilka söta =D


Nu har jag precis kommit hem ifrån träningen.
Idag har jag varit med Bea vi har filmat.
 Sen har jag inte gjort mer....
Kramis
Linnea =D

Kommentarer
Postat av: molly

det hände precis samma sak för mej, jag satt aslänge och försökte göra ett inlägg innnan jag så det där ;)



Fin blogg (:

2009-06-17 @ 22:15:10
URL: http://mollanberg.blogg.se/
Postat av: My J

dem här softa ^^

2009-06-17 @ 23:15:56
URL: http://mitsukononame.blogg.se/
Postat av: s:en

gillade hjartglasogonen!

2009-06-17 @ 23:26:35
URL: http://www.metrobloggen.se/ohmydays
Postat av: Big sis

jag talar bara sanning inte barnsligt !!!!!! ;D

2009-06-18 @ 13:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0