Piknick!

Hej!
Idag var det den sistan skoldagen woho!!!
Så imorgon så är det lov!
Så vi ska göra en tradition: Gå hem till mig och äta tårta =9 Sen ska vi bada! =D

Idag så va det ju sista skoldagen och Johanna ska vara borta under hela sommarlovet så vi hade en pikinck i parken.
Det var jätte mysigt!
Jag Amanda, Bea och Johanna  hade piknicken.
Vi köpte jordgubbar, kakor, cola och glass.
Där satt vi och smaskade på gotti gott gott grejer.
Först satt vi i gräset men det blev så grott på himlen så vi satte oss
Sen gick vi hem till mig.
Eller jag Bea och Johanna för Amanda skulle på sin systers skolavslutning.
Sen gick dem hem.
å nu så ska jag snart bada och måla mina naglar =D
Kramis
Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0