Någon som vet??

Hej hej!
Idag har jag varit med med min lilla undebara Stjärna! =D
Vi har spelat sims, ätit och chattat.
Mer än det har vi inte gjort.
Men nu är jag hemma och sitter och mixtrar.
Jag försöker fixa ihop en film jag och Bea har gjort för ett tag sedan.
Någon som vet hur man kan få in filmer till Imovie. 
Jag sitter på en mac data om någon vet så snälla kan ni förklara så är in undebara <3

Det är en resa vi har gjort genom Imac. haha den är jätte rolig.
Sen idag kommer massa släcktingar till oss.
Farmor, Farfar, Morfar, Monica, Ludwig, My, Peder, Marita, Nicoline och Nicolines kompis.
Dem kommer hit för Syrrans konformation.
Så det blir fullt hus imorgon.
Det blir ca 30 pers hos mamma.
Kramis
Linnea


Här kommer en bild på mig och Bea som jag älskar <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0