Morris! =P

God morgon!
Har ni sovit gott?
Nu s städar jag eller plockar ihop saker där dem ska vara  för vår städerska Wanda kommer hit och städar och det är jag verkligen glad göver för det ligger damm ÖVERALLT det är så äkligt!! på min hylla ligger det damm rottor uch!!!
Hoppas hon dammar där!
Sen ska jag och syrran äta frulle.
Sen kanske ska jag till mammas jobb för jag har inget att göra...
Men jag ska också försöka bli brun på vänstra arm och ben.
Sen måste jag läsa också för det är välldigt spänande!
Kramis
Linnea


Kommentarer
Postat av: Kadri

FIN BLOGG. HOPPAS DU HAR OCKSÅ FÅTT EN SOLIG DAG.

2009-06-16 @ 14:43:05
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0