Midsommar

Hej igen!
Det blev två dagar utan något inlägg för jag var på Beas land där det var strålande sol!
Jag skulle igentligen varit hemma igår men dem frågade om jag ville sova en natt till hos dem.
Och det ville jag så jag stanna en dag till.
Jag har badat två gånger men det var bara dopp.
På midsommar afton så dansade jag Bea och syrran runt midsommar stången.
Sen åt vi tårta och bara njöt utav solen!
Sen slösade jag och Bea bort 50 kr för vi ville ha såpbubblor må ett lotteri men vi vann alldrig ='(
Hur va eran midsommar? Hade ni fint väder?
  
Nu ska jag gå ner och äta lunch (hehe lite sent jag vet)
Sen ska jag och syrran spela sims 3 (premiär ;P )
Har någon det? Är det kul?
Kramis
Linnea

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha så kul med Sims 3! :)

2009-06-21 @ 17:10:21
Postat av: Mimmi

Det är grymt kul med The Sims 3! Önskar jag hade mer tid att spela.



Låter som den perfekta midsommaren, jag bor i Japan så jag fick fira min på IKEA, men det var inte så dumt det heller!

2009-06-21 @ 18:21:15
URL: http://kiminostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0