Liseberg

Hej!
Idag har jag varit på Liseberg med Johanna, Amanda, Bea, Jacob, Måns och Hampus.
Liseberg öppnade 13.00 så vi åkte buss dit.
Vi åkte nästan allt.
När vi åkte kollorado så fick vi båt nummer 25 där satt vi och blev jätte blöta men jacob flyttade på sig hela tiden så han blev inte så blöt..
Vi åkte den två gånger och den andra gången blev så komisk för vi fick 25 igen!
Men jag och Hampus blev blötast.
Sen kl 18.00 så åkte Jacob, Johanna och Amanda hem.
Så det var bara Jag, Bea, Hampus och Måns kvar.
Vi åkte lisebergsbanan, virvelvinden och höjd skräcken.
Men vi tänkte åka flummeride också men vi hann inte för jag. Måns och Hampus stod i en halv timme för att åka Höjd skräcken.
Sen åkte vi hem.
Och nu sitter jag och Bea här för hon ska sova över hos mig.
Jag är jätte hungrig och väntar på mat.
Kramis
Linnéa

Lite bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0