Fest!

Hej hej.
Komformationen blev lyckad tycker jag det var bara i kyrkan vi fick dåliga platser.
Syrran fick bara smycken och pengar men ett prissent kort fårn Cleo.
Efter alla hade åkt åkte jag och Syrran ner till varberg (vet inte riktigt hr det stavas xp) där sov vi sen åkte vi hem idag.
Vi åkte lite tidigare för jag och Syrran ville träffa mina kusiner innan de åkte hem till Örebro.

Sen kl 18.00 ska jag på Amandas mini fest.
Vi ska på resturang och äta där.
Det ska bli jätte mysigt. =D
Jag har köpt ........ och ......... till Amanda jag skriver sen vad det är  för Amanda kan se och de är inte såkul om hon får veta sina prissenter.

Hoppas ni har haft en undebar nationalhelg xp
Jag fick årdning på filmen jag snackade om igår.
Nu måste jag byta om.
Kramis
Linnea
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0