Eller....................................................................................................

Hej!
Här sitter jag på mammas jobb och bloggar, lyssnar på musik och ska snart läsa.
Sen innan har jag suttit i solan och läst (försökte få vänster armen lite brunare så det ser normalt ut ;P)
Nu är det ännu mer spännande i boken.
Jag har sakt detta förut men jag säger det igen: Läs dem bökerna, först "när jag hör din röst" sen ska ni läsa "När jag hör din röst" sen ska ni läsa "Ljudet av ditt hjärta" sen ska ni läsa "när vi båda andas" eller så kan ni se "Twilight" och läsa "När jag hör din röst" och sen "Ljudet av ditt hjärta" och sen läsa "När vi båda andas" eller så kan ni se "Twilight" och sen vänta ända till 20 november och se "New moon" och sen läsa "Ljudet av ditt hjärta" och sen läsa "När vi båda andas" eller..... ne jag bara skoja ;P Men ni kommer värkligen inte ångra er att ni läste böckerna för dem är jätte bra!! =D
 Kanske jag börjar bli lite tjatig nu.. <=/
Kramis
Linnea

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Jag lottar ut 1500:- att shoppa loss för. Jag låter endast 15st vara med i tävlingen, så först till kvarn!! Gå in på min blogg för att tävla. LinnVahlstrom.blogg.se

2009-06-16 @ 15:05:56
URL: http://linnvahlstrom.blogg.se/
Postat av: Gynning

Hoppas du har en bra dag och att det fina vädet finns hos dig med

2009-06-16 @ 15:24:22
URL: http://frokengynning.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, solen har äntligen varit framme här med idag =)

2009-06-16 @ 16:40:51
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0