2 dagar kvar

Hej!
Här sitter jag och letar ihjäl mig efter en sång!!
Men jag hittar den inte för jag kan inte namnet på den XP
Men jag har hittat att den är med i Love  actually och går så här "I feel it in my finger I feeling in my toes"
Någon som vet vad den heter??

Sen idag har jag inte gjort specielt mycket vi har städat i skolan och så.
Det är ju bara 2 dagar kvar idag!
Det känns helt otroligt! Vad snabbt det har gått detta året det käns som vi är mitt i terminen nu.
Å det så bli super skönt med sommar lov också!
På sommarlovet ska jag spela Gothia cup, åka till korsika, åka till Spanien, slappa, bada mm.
Spanien är det jag längtar till mest.
Min Farmor och Farfar har ett hus där som vi åker till varje år.
Det är jätte mysigt där!
Sen längtar jag också till Korsika och Gothia.
Det ska bli jätte kul!
Kramis
Linnea <33

Kommentarer
Postat av: eeve

hahaha jag vet vad låten heter !

2009-06-08 @ 21:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0