Hemma

Hola! ♥
Nu är jag hemma igen vi kom hem typ 00.05 men vi skulle vara hemma 21.00....det va typ nåt fel på vänstra motorn så vi vat tvugna att landa i frankfurt där satt vi typ en timma och väntade på att vi skulle hem igen dem sa helatiden nu ska vi snart lyfta men det gjorde dem aldrig dem höll på med något papersarbete i typ 30 min! Ö o jag va as trött men ville inte somna för då skulle jag inte kunna somna när vi kom hem.
Aja mamma skulle hämta oss så vi var tvugna att ringa mamma så att dem inte skulle åka (man fick ha på mobilerna då) då hade mamma redan åkt iväg så dem var tvugna att vända och köra hem igen....
A till slut lyfte vi och sen när vi är i luften så säger dem att vi ska till Landvetter! Hallå vi skulle ju till säve!!
Då hade Säve stängt så vi kunde inte landa där å då så hade alla sakt att vi skulle till säve till dem som skulle bli hämtade! a men då va vi ju i luften så då fick ingen ringa så när vi hade landat så ringde Pappa direkt till mamma och sa att hon skulle till Landvetter men då var hon redan på säve men då sa vi att vi kunde ta taxi hem i stället men då har man världens snällaste mamma som säger att hon kan hämta oss <3
A sen när vi står och väntar på våra väskor så kom våra typ sist och så var jag så trött så jag koncentrerade mig inte så mycket på väskorna utan bara kollade på dem så jag hade inte sett att min kom så min tog vi allra sist xp
A sen hade mamma hunnit göra mackor och så hade vi manna frutti hemma så då hade mamma med sig det till oss <3
Och när vi kom hem kunde jag inte somna så jag låg vaken ett tag sen somnade jag...

Och nu sitter jag här och ska snart äta (nu)
Kramis
Linnéa


Kommentarer
Postat av: samira

hej hej!

2009-08-01 @ 17:45:12
URL: http://samajra.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

Vad tycker du om mobbing egentligen?

Har du själv varit eller är utsatt för mobbing?

Då är min blogg nånting för dig! Jag har nämligen börjat skrivit om mobbing nu och kommer att ge dom som är utsatt för mobbing massor med tips och råd. Du kommer även att kunna läsa mina erfarenheter som mobbare (förr) och som mobbad. Tycker du att det är en bra blogg? lägg gärna till mig på bloglovin och följ bloggen om mobbing + massa annat. Jag gör inge reklam för att få mera läsare utan jag berättar bara att bloggen handlar om mobbing för det är många som ignorerar det och bryr sig inte om det. Men jag brinner för det. Jag vill hjälpa så gott jag kan med att hjälpa människor som är mobbad och saknar självförtroende. Bloggen kommer också att handla om drogor, våldtäckt och massa mera. Kika in vettja. Kanske du tycker om den!



Tack!



Ps, du kan även skriva en kommentar om du vill dela med dig av dina erfarenheter.



emmaeriica.blogg.se

emmaeriica.blogg.se

2009-08-01 @ 19:36:50
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Emma & Merc

*Kolla gärna in våran blogg :D*

2009-08-01 @ 22:38:55
URL: http://rymden.webblogg.se/
Postat av: Cajsa

trevli' blogg! :)

ska vi bevaka varandra på bloglovin'? ^^

2009-08-02 @ 03:10:08
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Leia

God morgon =)

2009-08-02 @ 10:14:21
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sabi

Vad sägs som att göra värsta coola dansen mitt i centala Göteborg med flera hundra personer som dansar till samma låt och samma danssteg? Bara komma som en överraskning och börja dansa? Typ som tjockisen som dansar till Beyoncé- Single Ladies . Fast med bara bloggare? Skulle vilja höra vad ni tycker om det. Galen som jag är så hoppas jag att ni vill också göra det här, och nej du behöver inte vara proffs dansare - vi skall bara ha kul. - http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani/2009/august/det-har-skulle-vara-haftigt.html

2009-08-02 @ 23:44:37
URL: http://sabi.blogg.se/sabahudinsabani

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0