Kiss <3

Hello
Hoppas ni har haft en bra dag!
Själv har jag suttit i en bil och kollat på Harry Potter och fången från Azkaban (igen)
Haha idag är det 101 dagar till New moon kommer på bio kan ite fatta att det e 15 års gräns på dem filmerna de e inte alls läskiga (men dem har inte satt ålders gräns på denna än hoppas det blit 11!!!) harry potter e ju läskigare!
Den verkar så bra! Har ni sett att Stephanie Mayer ska ge ut en till bok "Genom dina ögon" eller "The host" på engelska den verkar bra men inte så bra som hennes andra böcker.

Har precis pratat med Johanna saknar henne så! <3
Det va skönt att höra hennes ljusa fina och trygga röst igen.
Måste vänta 6 dagar tills vi vår träffas igen.
Detta sommarlovet har gått så snabbt det förra sommarlovet va jätte långt.
När börjar ni skolan?
Själv börjar jag den 17 augusti, min kusin börjar i september  om jag inte mins fel, fuskis!
Jag har inte sett en ända från min klass jo Amanda och Bea och idag såg jag tre killar ifrån min klass, sen har jag inte sett en ända! Vart håller alla hus!?
Kramis
Linnea


Nu lyssnar jag på Kiss <3 dem e så bra!

Beth

I was made for loving you


Rock n roll all night


Älskar deras masker dem e så coola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0