Ett leende (:

Hej hopp lingon topp♥
Nu sitter jag och kollar på Ginatricot's hemsida jag letar T-shirts jag har typ hittat 6-7 st men det går inte att kopiera bilder där så jag kan inte visa dem :'( men dem e jätte snygga ^.^
En som det står "This is my l♥♥k" och massa andra som inte går att förklara ;P
Jag har ju världens snällaste syster som ska köpa två st åt mig idag hon ska ändå på stan ^.^
Det är väldigt dåligt att man inte kan kopiera på deras hemsida.

Jag och mamma har varit på en sport affär där har jag köpt nya fotbolls skor dem e jätte sköna! Nya strumpor en fotboll det va några som sköt upp min förra på skoltaket och det är en bra bit upp!
Vi köpte priser till Jitexdagen och sen åkte vi och köpte en persien och lite bänk papper, pennor, sax, lim, stift och markerings pennor (:
Sen åkte vi hem igen jag ska sätta upp min persien och sen ska jag  träna d:
Hoppas ni får en bra dag med ett stort SMILE!!! :D
Kramis
Linnea

Kommentarer
Postat av: bella

hej :)

vill du vara snäll och rösta på mig till veckans blogg hos http://ewesgitarrkompis.blogg.se/ ? skulle vara jättegulligt av dig :) ♥

2009-08-12 @ 20:37:51
URL: http://isabellaaaaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0