Kärlek vid första ögon kastet ;P

♥Haloj♥
Träningen gick jätte bra jag hade ju nya skor och dem satt perfekt! men min ena tå blev lite spetsig =S
Annars va det jätte bra det kändes så bra att börja träna igen!
När jag kom hem så hade min stora syrra köp två toppar till mig ^.^
Det va dem jag ville ha men jag vill oxå ha "This is my l♥♥k" det va kärlek vid första ögon bliket xp
Men den e så fiin! Aja men dema är också jätte fina (enligt mig)
Det är min stil men ansikten, svart vita bilder eller med text.
Jag är riktigt nöjd!
Ska kolla på tv nu.....eller städa :/
Jag tror jag måste städa sen får jag väll se på tv...
Kramis
Linnéa


Älskar dem!

Kommentarer
Postat av: Big sis

vasågod!...



jag förväntar mig at jag får låna dom hurruu! ;)<3<3<

2009-08-12 @ 22:38:18
Postat av: rebecka

Hoppas du haft en bra dag. Kram från mig! :)

2009-08-12 @ 22:44:27
URL: http://sjrebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0