Ice age 3!

Haloj♥
Det gick ganska så snabbt förut men två kompisar frågade mig och Johanna om vi ville gå på bio med dem.
A jag e lite trögfattad så jag hängde inte riktigt med men vi kom fram till att vi skulle se Ice age 3 3d så vi skulle mötas 18.00 vid macken och då va det bara tio min kvar till vi skulle mötas och jag hade inte ätit och hann inte det heller.
så jag han gå på toa innan mamma sa "ska inte ni mötas kl 18.00?" Ja ba "jo" Sen sa mamma "a det är om två min"
Jag fick panik och slängde på mig mina nya skor och sprang iväg mot macken.
Sen kom vi fra till berjakungen där fick vi våra biljeter och brillor xp och sen gick vi in.
Filmen va bra men lite barn humor, annars va den bra, men det va inte specielt mycke 3d efeckter.
God natt
Linnéa

Kommentarer
Postat av: Leia

Hej!



Önskar dig en fin fredag!

2009-08-14 @ 12:51:55
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0