Hovås

Halo♥
Nu är vi hemma från Hovås det blev inget bad för mig det var iskallt..., jag satt bara och läste Harry Potter och Hemlighetens kammare som jag läste ut och nu e jag på Harry potter och Fången från Azkaban.
Där åt vi lunch och fikade mums men jag blev över vallen va kryp HELATIDEN först kom det små flug liknande grejer sen kom det nyckelpigor och sen kom det krypandes festingar på min bok och dem va stoora.

Ja hopp vad har ni gjort idag då?
Nu ska jag försöka greja med min design hatar min...!!
Men varje gång jag försöker fixa den sker typ alltide ett mistag xp så man kan säga att jag är inte så bra på det (:
Kramis
Linnea


Åh det går inget vidare jag försöker och för söker med Designa din blogg men jag fattar ingenting!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0