7,5 km ^.^

Hej♥
Sitter ny duschad och kollar på ett klipp min syster viade mig igår, ööö det är väldit konstit den värkar lite feak men vädigt öm övedriven!
Idag va jag med kompisar först gick vi till parken sen till johanna men bea glömde sin bok som vi hade i läxa till imon sen gick jag  hem  kl 16.20 för jag skulle springa 5 km för min syster sprang i skatås, så jag och Leif sprang, mamma gick och syrran sprang med sitt lag.
Jag och Leif sprang utan problem 5 km hehe jag vann ;P Han sa - Linnea spring sabbare å jag ba - ne jag springer vanligt du kan spurta  (för vi va i slutet) a och han ba - okej, men han spurtade aldrig så då spurtade jag :D
Sen skulle det ta flera minuter till mamma och syrran skulle komma så vi sprang 2,5 km till så vi sprang 7,5 km!
Bra för att va jag!
Ska läsa läxan nu.
Kramis
Linnea


Damp kippet: 

Kommentarer
Postat av: Hilea

hahaha

2009-08-20 @ 10:19:13
URL: http://hileasoltun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0