Trööööööt!

Asså jag vet inte hur lite jag sov i natt?! 
Vi kollade på cingchiling i går (någon mer som sett den?) den var dålig, läskig och ännu läskigare, jag har nog alltid haft probem med skräckfilmer och sånt men denna var ju ingen skräck film utan en läskig film och sorglig.
Dem var så taskiga mot henne!! åå jag tycker synd oom hennes sån och en kille som var på den där gården och henne!!

Jag sov nog halva natten och var vaken halva natten JOBBIGT!!!
Jag gick upp så här tiditgt för jag ska träna men jag vaknade vid fyra på natten och kunde inte somna om 06.30 gav jag upp! jag kunde verkligen inte somna om.
Jaa jag får väll se hur träningen går.
På ett sätt tycker jag att det är kanske bra att träna tidigt på morgonen men ändå inte, det dåliga är att man vill ha sov morgon på söndagar eftersom det är helg det braiga är att man känner sig pigg effter och man känner sig fräch.
kramiz

Kommentarer
Postat av: Mamma

Stakars dig - förstår att du är trött. Du kanske kan sov en liten stund i solen idag =) Puss

2009-04-12 @ 07:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0