Torsdag!

Idag var jag med Bea och Lovisa men hon kom senare.
Idag så tog Bea med sig sin cykel till skolan och så blev hon klar med sina styltor så jag bärde dom hem till henne, sen så spelade vi badminton (förlåt för stavningen) och sedan gick vi med Jesper...
Sen åt vi så hörde vi att det var någon som ringde på dörren då trodde Bea att det var fönsterputsaren men det var Lovisa, hon hade inte några nycklar så hon undrade om hon fick vara med oss ja det fick hon.
Vi åt och kollade på tv, sen ville dem gå ut men jag hade inte lust och var väldigt trött så jag sa jag vet inte sen så gick det tag till och då sa dem men kan vi inte gå ut?? då sa jag ja men igentligen ville jag inte, min kusse My har lärt mig att ställa upp annars blir hon sur.
Dem spelade badminton och jag kollade på.
Men jag ville inte gå hem för mamma skulle skjutsa Eve den tiden jag ville hem så jag ringde och frågade om hon kunde hämta mig innan, ja det gjorde hon och nu är jag hemma här!
Mölndal har +7 grader skönt gick till  skolan i thaigts och schorts och det var kallt på dan men super skönt just nu.
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0