Tisdag

Idag var det skola....=( Jag orkar inte skolan just nu det är så boring!!
Idag var det dans vi ska ha dans uppvisning 16 maj dagen före min födelsedag :D
Det ska bli jätte kul för vi har en jätte bra och rolig dans och nu ska vi lära oss en till =D
Fast det är bara 4 dans lektioner kvar till vi ska ha uppvisning!

Nu sitter jag och chattar med mandis och så lyssnar jag på musik.
Vet ni någon bra låt?? Eller flera??

Idag blir det soppa (hoppas på någon god) jag gissar på att det blir ost och brocoli, det äter vi alltid vill ha minestrone soppa, till soppan blir det varma macko.

öö nu kom det upp en SKIT KONSTIG låt som han bara svär i...? Han säger bara Im f.... what i say och så vidare hämsk är den!

Maten är klar och mamma ropar
Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0