Temadag

Hejsan svejsan!!
Haft en bra dag??
Vi hade temadag idag vi var ute hela dagen och gjorde massa matte uppgifter hela dagen,  jag hamnade inte direkt i den bästa gruppen!
Gruppen försvann typ hela tiden, men vissa uppgifter som vi gjorde var ju kul!

Igår så sa jag ju att skulle blogga skit mycket men allt jag tänkte blogga om är borta i mitt huvud =S
Men en sak kommer jag ihåg! =D
Jag går ju i femman och dåg ska man ju välja b-språk. Jag kommer att välja spanska för jag vet redan att jag kommer ha nytta av spanska i hela mitt liv och så jag kan få hjälp om jag behöver det för min syster, min farmor oc farfar och mina kusiner.
Nu sitter jag och kollar på tv och äter jordgubbar och glass =P
Kramis

Kommentarer
Postat av: amanda

ska välja tyska <3

2009-04-21 @ 16:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0