Påsklov!!

Hej på er!!
Nu sitter jag här och inte gör något alls!!
Idag var jag med Johanna och Amanda!
Bea åkte ju till London idag. Hoppas hon får superbra dagar i London!!
Vi spelade sims2 men Amanda ville inte spela efter 5 min så vi spelade wii sen blev vi hämtade smatidit (jag och amanda)
Så just nu sitter jag bara här och inte gör något...
På söndag åker jag själv till stockholm tåg lite pirrit för det är första gången jag åker tåg själv.
Jag hoppas jag hamnar på ett bord där det sitter en tant som bara skrattar och två barn hoppas jag inte hamnar vid en två sitts då blir jag lite rädd! Jag känner mig mer trygg när jag sitter med barn.
Idag är det bara jag och mamma hemma så det blir Linnea Mamma mys!
Vi ska äta pizza och kolla på talang.
Någon mer som ska kolla på talang?
Kramiz

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jippi lov <3333333333333333333333333333333

2009-04-03 @ 19:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0