Räddat ett liv!

Hej hej!
Idag var jag med amanda!! =D
Först så när vi var påväg hem till henne då såg vi att hon inte hade med sig sin nyckel!!
Ja då planerade vi planer som vi skulle göra vi kom up till plan ö- och det var att slakta hennes katter. Väldigt taskigt en ligt mig men det var min idé!! Jag var trött så ni får inte tro att jag är helt koko!!
Men vi han inte änns göra plan a för vi hittade en undergömd nyckel.
Vi kom in och åt sen kolla vi på tv.
Då kom amandas katt Wilma in med en levande orm i munnen!!!!!!!!
Jag får ju panik och ställer mig upp och låtter amanda kasta ut den ja hon fick uten efter en stund.
Sen efter en halvtimme typ kommer Wilma in med något igen man hör ett litet piiiip!!
Då rusar jag fram till henne då springer hon in i köket och spottar ut en 4 cm lång näbbmus som kryper under Luna amandas andra katt som för söker leka med den då  lyfter amanda undan luna.
Musen överlevde men var så rädd så det kändes som den skulle dö
Musen måste varit några dagar för den vägde inget och det såg ut som den precis öppnat sina ögon.
Vi för stod att musen ville ha det varmt så Amanda offrade en ben värmare till musen.
Vi visste inte vad vi skulle göra för den skulle ju inte klara sig utan sin mamma.
Men vi la honom i benvärmaren i skogen vid en rot två hål som gick ner igjorden, i benvärmaren hade vi med mat. 
Sen skulle amanda gå upp iskogen kl 17.00 och kolla om han låg kvar (då hade jag redan åkt hem) då såg hon en liten unge och en stor mus tillsammans i ett av hålen <33 hoppas det var Plutten som vi döpte han till <33
Lyckligt slut hoppas jag!
Kramis







Detta är lilla Plutten <33 visst sööööt!!?? <33

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhh såå sööt :)

2009-04-23 @ 21:10:01
Postat av: big sis

GULLIG!

2009-04-25 @ 14:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0