Match!

Hej jag lovade ju att skriva längre än igår.
Idag var det dans klar med Play that funky music dansen och nu ska vi göra en annan dans.
Jag har en välldig jobbig läxa såm måste göras...
Idag var det match mot dalen (killarna i klassen) så klart var jag där och kollade,  det gick inte så jätte bra för oss men vi spelar betre än vad dem gör. Jag satt på gräset och var väldans sur!! Jag tyckte vi var värda lika många mål som dem gjorde!! Sen stod alla också ivägen och så såg jag inget fick damp på alla för jag var helt inne i matchen + sur, sen skulle alla skriva jitex på allas händer då ställer dem sig precis framför mig åhh!! Matchen blev 7-0 till dem men enligt mig blev det 7-7!!
Sen var det ganska kul när johanna kom på massa egna
 regler, hon tyckte allt var frispark....
Förut idag hade Jag, Amanda, Johanna och Bea ett pytte litet matkrig, först så katstade jag jätte lite potatismos som var jätte nära beas sok sen kasta Johanna potatis mos på Amanda och då skulle hon hämnas men det gick inte så bra sen så när vi skulle gå upp så kasteade jag vatten på Bea och Amanda men bea fick bara på sih lite men amanda fick ganska mycket på sig. Så kasta amanda vatten på min axel.
Ja det var min dag idag så nu måste jag gå.
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0