Lördag!

Bea och jag har haft det jätte kul idag.
Vi spelade kubb i säkert 1 och en halv timme först ledde jag stort sen när jag skulle slå ner kungen så kom bea på ett eget kast som var jätte bra men det använde inte jag, då slog bea ner alla då så var jag tvungenn att slå ner alla hon slagit ner sen så gick det bätre för mig och då slog jag ner två st som bea kastade när hon kastade så prickade ena klossen kungen och jag vann!! Vi var skit varma så vi gick in och drack iste med massor med is i sen gick vi ut och plockade vitsippor som jag och evelina sett igår. Sen åkte bea hem.
Då fick vi leta påsk ägg jag fick trosor som jag redan hade och in värdelös trisslot.
Nu så chattar jag med Bea.
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0