Linnea<333333

Idag så fick jg och Linnea reda på att vi ÄNTLIGEN ska få träffas!!
Vi träffas på söndag och så åker jag hem på torsdag.
Det ska bli JÄTTE KUL  jag saknar henne JÄTTE MYCKET och jag kan inte beskriva det med ord.


  Mitt mål på bloggen detta året:
 * Skriva ett inlägg varje dag!!
 * På helger ska jag blogga minst två inlägg om dagen
 * Få flera läsare ni får gärna tipsa om denna bloggen då gör ni mig VÄLDIGT glad!
 * Fixa till bloggen mer!!! (!!!HJÄLP!!!)
 * Skriva mer text!
 * Lägga in fler låtar

Ja det var nog dem målen jag hade.
Kramiz


Kommentarer
Postat av: Linnéa

jaa jag längtar tills vi träffas <3333

vi kommer ha jätte kul <33

2009-04-02 @ 16:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0