Långfredag

Tjohej!
Idag är det ju långfredag men jag vet inte om min fredag kommer att bli så lång för vi ska fira påskafton idag i förväg jag vet men jag har ju skilda föräldrar och vi ska fira tillsammans =D med min kusin nicoline och min moster och min mamma och min syster och min pappa och Leif =D jag tror det är första gången vi firar påsk tilsammans sen mamma och pappa sklide sig.
Påsklunchen består utav sil (blä) lax (okej) röbetor med getost (låter inte så gott) sallad med papaya och blodapelsin(låter inte säskilt gott),sparris(blä) ägghalvor(gott), köttbullar (SUPER GOTT), prinskorv(gott), potatis (gott),räkor(okej) , rom (blä), skinkjansson (SUPER GOTT!!)  Ja låter det gott ja kanske inte allt för mig. Jag gillar nog det barnvänliga.
Glada påsk kramisar

Kommentarer
Postat av: Mamma

Allt var jätte gott och mysigt hade vi =)

2009-04-11 @ 11:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0