Idag:

Idag är det valborg och det är ingen skola imorgon !!SKÖNT!!
Vilket väder det har varit dag! Sommar eller vår??? Jag skulle nästan kunna säga både och!

Imorse så gick alla klasser och sjöng vår sånger.
Det var fem åringar som var där för dem ska ju börja på skolan efter sommar lovet, dem sjöng en sång som jag inte kommer ihåg hur den gick dem sjöngden så gulligt eller vad man ska säga för alla klasser 234 elever tror jag att det är på våran skola.
Dem var i allafall jätte söta <3
Nu sitter jag här och blogga, dricker milkchake eller hu det stavas äter macka och ska fortsätta med "om jag kunde drömma" Jag har kommigt till sida 20 XD
Ikväll kommer Sara och hennes familj hit vi ska se på cortechen det är en parad som chalmers har gjort.
Bilder kommer sen....
Nu ska jag tömma diskmaskinen
Kramis


♥Recept på milkschake:
Glass ta så mycket du vill =D
En hel banan
Choklad sås (kola sås om man vill)

Strössel (frivilligt)

Sen är det klart =P


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, den boken har jag funderat på att läsa, är den bra? :O :)

2009-04-30 @ 16:24:16
URL: http://lindamarii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0