En shopaholics bekännelser!

Idag ska jag Bea och Mandis på bi vi ska se En shopaholics bekännelser den verkar jätte bra!
Mamma och Evelina tycker den är bra.
Vi ska gå på bergakungen åå det är så mysigt där!

Nu ska jag snart äta grillad fläskfelé  ååå jag älskar när man grillar!! det käns så sommrigt och vårit!
Jag har mardrömmar ifrån den där gaffen man värmer upp grillen med:
Jag var kanska liten kanske 4-5 år och lekte på tomten pappa hade precis värmt upp grillen och så sa han gå inte här för denna gaffen är STEK HET!! ja så trodde jag att han menade på ett annat ställe så gick jag där utan att kolla så bränner jag mig på foten aj vad onte det gjorde!!
Maten kallar
Kramiz



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha så kul på bion! =)

2009-04-12 @ 14:30:39
Postat av: Fanny

Den vill jag med se :)

2009-04-12 @ 19:54:41
URL: http://fannyhugosson.blogspot.com
Postat av: Sofia

Den var braa



Kram

2009-04-16 @ 18:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0